Dato: 13. mars
Sted: DIGS, Olav Tryggvasons gate 30, 7011 Trondheim
Tid: 16:30 – 19:00 ( Servering av pizza ved ankomst – seminarstart kl. 1700)
Seminaret er gratis.

Del 1:

Tittel: Digital Markedsføring

Det å ha en klar plan for hvordan du skal jobbe systematisk med digitale kanaler, er det beste utgangspunktet for å lykkes. I dette foredraget vil du få innblikk i hvilke elementer som bør inngå i en digital strategi, og hvordan du selv kan jobbe strategisk med ditt innhold for å oppnå gode resultater.

Hilde trekker på omfattende erfaring med digital markedsføring av suksessappen Mindfit, som hun og søsteren står bak.

Foredragsholder:
Hilde Amundsen er gründer og opptatt av hvordan man kan gjøre digitalt innhold enkelt og brukervennlig. Som kommunikasjonsrådgiver er hun opptatt av å lære bort hvordan man selv kan skape konkrete resultater ved å jobbe strategisk med innhold i digitale kanaler. Hun har lang erfaring fra reklamebransjen, med kommunikasjonsarbeid og som webredaktør. Hilde ble kåret til årets DigIT Kvinne i 2015 på bakgrunn av arbeidet med Mindfit app.

Blog: hildeamundsen.no
https://dnbfeed.no/bedrift/her-er-appen-som-skal-gi-deg-livsgleden-tilbake/

Del 2:

Få et innblikk i en tilnærming til digital strategi som baserer seg på kundereisen, hvor innhold og markedsføring tilpasses kundens behov og ønsket mål. Å få oppmerksomhet og bygge relasjoner tar tid, og det kan ta måneder før potensielle kunder er klare til å kjøpe produktet ditt. Gjennom foredraget lærer du hvordan du bruker nettstedet ditt, bloggen, sosiale medier og nyhetsbrev for å få det til å skje.

Foredragsholder:
Michiel Ouwerkerk er leder for digital strategi i Synlighet. Han har jobbet med digital markedsføring siden 2005, med særlig fokus på SEO og innholdsmarkedsføring.

Kilde: Facebook